Επιστροφές



ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

ΑΕΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ , ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ ΚΛΠ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 10 ΕΥΡΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ 3,5 ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ 3 ΕΥΡΩ…….

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΣΠΟΤ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ COOL BILL ENERGY

 

ΠΩΣ; ΑΠΛΑ Η ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΣΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟ COOL BILL ENERGY

Επιστροφές Προϊόντων
Πότε μπορώ να επιστρέψω ελαττωματικά προϊόντα που αγόρασα από το E-LEDECO;

Η επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων γίνεται αφού πρώτα δοθεί έγκριση από την αντίστοιχη επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης επικοινωνεί με το σέρβις της επίσημης αντιπροσωπείας και εφόσον βγει το πόρισμα αντικατάστασης, ο πελάτης παίρνει το χαρτί αντικατάστασης με το όποιο εμείς του δίνουμε καινούρια συσκευή.

Προσοχή: H αντικατάσταση γίνεται μόνο και αν το επίσημο σέρβις το εγκρίνει. Το Ε-LEDECO δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν ούτε να αντικαταστήσει.
Υπάρχει η δυνατότητα να επιστρέψω κάποια προϊόντα που αγόρασα online από το E-LEDECO, επειδή άλλαξα γνώμη και τελικά δεν τα θέλω;

Ναι, υπό προϋποθέσεις. Σε περίπτωση που ο πελάτης εντός 15 ημερολογιακών ημερών αποφασίσει ότι δεν θέλει το προϊόν μπορεί να το επιστρέψει. Αυτό είναι δεκτό μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του προϊόντος (πρέπει να είναι άθικτη), δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν πρόκειται για προϊόν που έγινε ειδική παραγγελία για τον πελάτη. Τα εξοδα επιστροφης επιβαρυνουν τον πελατη και επιστρεφονται με δικη του ευθυνη.
Ποιος είναι υπεύθυνος για την επισκευή ενός προϊόντος που αγόρασα;

Η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία των προϊόντων που πουλάει για το χρονικό διάστημα που ορίζει αυτή. Το E-LEDECO δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν. Υπεύθυνο για αυτήν την εργασία είναι το τοπικό επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας για την περιοχή όπου κατοικεί ο πελάτης. Ο πελάτης μπορεί είτε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της αντιπροσωπείας είτε με το κατάστημα μας ώστε να του δοθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του τοπικού επίσημου σέρβις.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα εάν είναι εντός χρόνου εγγύησης;

Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός του χρονικού διαστήματος όπου είναι σε ισχύ η εγγύηση του κατασκευαστή, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η αποστολή του προϊόντος προς επισκευή στον κατασκευαστή του προϊόντος. Ο πελάτης μπορεί είτε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της αντιπροσωπείας είτε με το κατάστημα μας ώστε να του δοθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του τοπικού επίσημου σέρβις. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τοπικό επίσημο σέρβις και να κανονίσει τις λεπτομέρειες επίσκεψης του επίσημου σέρβις, Το τοπικό επίσημο σέρβις είναι υπεύθυνο να εξακριβώσει το πρόβλημα και θα ορίσει τις απαραίτητες ενέργειες. Εφόσον βγει το πόρισμα αντικατάστασης από το τοπικό επίσημο σέρβις, ο πελάτης παίρνει το χαρτί αντικατάστασης και υστέρα του δίνουμε καινούρια συσκευή.

Προσοχή: H αντικατάσταση γίνεται μόνο και αν το επίσημο σέρβις το εγκρίνει. Το Ε-LEDECO δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν ούτε να αντικαταστήσει.
Τί γίνεται αν το προϊόν μου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα εκτός χρόνου εγγύησης;

Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί εκτός του χρονικού διαστήματος της εγγύησης, ο πελάτης μπορεί πάλι να απευθυνθεί στην αντιπροσωπεία, αλλά για την επισκευή του προϊόντος του θα χρεωθεί αναλόγως.

Εάν αλλαξατε γνωμη για την παραγγελια παρακαλω ακυρωστε την εγκυρα σε 24 ωρες. Εάν εχετε παραγγειλει κατι που δεν είναι διαθεσημο και θα ερθει μονο για σας και εχεται καταθεση παρακραταμε τα χρηματα στο 50%.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΗ ΕΧΕΤΑΙ 7 ΕΥΡΩ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ. ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΛΑ 7 ΕΥΡΩ. ΤΑ 2 ΕΥΡΩ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΑ 1,5 ΕΥΡΩ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΣΕΙΣ…….