Συχνές ερωτήσεις

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

ΑΕΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ , ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ ΚΛΠ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ

ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 10 ΕΥΡΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 10 ΕΥΡΩ 3,5 ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ 3 ΕΥΡΩ…….

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΣΠΟΤ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ COOL BILL ENERGY

ΠΩΣ; ΑΠΛΑ Η ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΣΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟ COOL BILL ENERGY

Ποιοι είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις αυτού του ιστότοπου;
Παρακαλώ διαβάστε τη σελίδα Όροι + Προϋποθέσεις. Με την πρόσβαση σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τους παρόντες όρους χρήσης.

Τα προϊόντα στο E-LECECO έχουν εγγύηση;
Ναι. Το E-LEDECO συνοδεύει όλα τα προϊόντα που διαθέτει με τις σχετικές εγγυήσεις κατασκευαστών (συνήθως 2 χρόνια), όπου τέτοιες εγγυήσεις υφίστανται. Το E-LEDECO δεν προσφέρει καμία περαιτέρω εγγύηση (χρονική ή άλλου είδους), εκτός από τις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο προβλέπεται ρητά.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την επισκευή ενός προϊόντος που αγόρασα;
Η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία των προϊόντων που πουλάει για το χρονικό διάστημα που ορίζει αυτή. Το E-LEDECO δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν. Υπεύθυνο για αυτήν την εργασία είναι το τοπικό επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας για την περιοχή όπου κατοικεί ο πελάτης. Ο πελάτης μπορεί είτε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της αντιπροσωπείας είτε με το κατάστημα μας ώστε να του δοθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του τοπικού επίσημου σέρβις.

Τί γίνεται αν το προϊόν μου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα εντός χρόνου εγγύησης;
Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός του χρονικού διαστήματος όπου είναι σε ισχύ η εγγύηση του κατασκευαστή, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η αποστολή του προϊόντος προς επισκευή στον κατασκευαστή του προϊόντος. Ο πελάτης μπορεί είτε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της αντιπροσωπείας είτε με το κατάστημα μας ώστε να του δοθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του τοπικού επίσημου σέρβις. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τοπικό επίσημο σέρβις και να κανονίσει τις λεπτομέρειες επίσκεψης του επίσημου σέρβις, Το τοπικό επίσημο σέρβις είναι υπεύθυνο να εξακριβώσει το πρόβλημα και θα ορίσει τις απαραίτητες ενέργειες. Εφόσον βγει το πόρισμα αντικατάστασης από το τοπικό επίσημο σέρβις, ο πελάτης παίρνει το χαρτί αντικατάστασης και υστέρα του δίνουμε καινούρια συσκευή.

Προσοχή: H αντικατάσταση γίνεται μόνο και αν το επίσημο σέρβις το εγκρίνει. Το Ε-LEDECO δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν ούτε να αντικαταστήσει.

Πότε μπορώ να επιστρέψω ελαττωματικά προϊόντα που αγόρασα από το E-LEDECO;
Η επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων γίνεται αφού πρώτα δοθεί έγκριση από την αντίστοιχη επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης επικοινωνεί με το σέρβις της επίσημης αντιπροσωπείας και εφόσον βγει το πόρισμα αντικατάστασης, ο πελάτης παίρνει το χαρτί αντικατάστασης με το όποιο εμείς του δίνουμε καινούρια συσκευή.

Προσοχή: H αντικατάσταση γίνεται μόνο και αν το επίσημο σέρβις το εγκρίνει. Το Ε-LEDECO δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν ούτε να αντικαταστήσει.